Minőségfejlesztési Központ
A Minőségfejlesztési Központ az Iparfejlesztési Közalapítvány önállóan gazdálkodó szervezeti egysége. A Központ küldetésének tekinti a legújabb minőségirányítási és szervezetfejlesztési eszközök, módszerek elterjesztését hazánkban. A Központ tevékenyen bekapcsolódik a szakmai élet vérkeringésébe, és céljai elérése érdekében kiemelkedő szerepet szán a különböző díjra pályázó szervezetek önértékelési munkáinak segítésére, tanácsadására és a pályázatírásra való felkészítésre. A legjobb tapasztalatok átadása és átvétele érdekében együttműködik azon hazai cégekkel, akik benchmarking témában elöl járnak.
A küldetésünknek és céljainknak megfelelően az alábbi tevékenységeket végezzük:
- országos minőségügyi konferenciák szervezése, a legjobb minőségügyi gyakorlat tudatosítása érdekében
- akkreditált önértékelési szakértő tanfolyam a vállalkozások szervezeti kiválóságának növeléséhez
- kihelyezett tréningek a vállalat profiljára szabva, az igényeknek megfelelően
- felkészítés a Nemzeti Minőségi Díjra, valamint a különböző minőségügyi díjakra
- forrásteremtés: a szervezetek jobb pályázatírása érdekében pályázatírói segítségnyújtás
- információs tudásbázis működtetése a Központban
A külső szervezetek számára igen fontos, hogy gyorsan, egyszerűen jussanak hozzá a számukra szükséges információkhoz. Ehhez nyújtunk segítséget a Központban összegyűjtött, és rendszerezett adatokkal. Adatbázisunk a hazai tanácsadó és tanúsító szervezetekre, szakértőkre, díjazott vállalkozásokra vonatkozik, melyet a hazai szakmai szervezetekkel kiépített együttműködésünk révén a szervezetfejlesztéshez kacsolódó egyéb adatokkal egészítünk ki.
Az önértékelés módszerét egyre több szervezet használja a fejlesztés eszközeként hazánkban. Célunk az önértékelési módszer, s az ahhoz szükséges eszközök minél szélesebb körben történő megismertetése benchmarkinggal, valamint a jó tapasztalatok továbbadásával.
Évente több országos konferenciát szervezünk, melyeknek központi témája az aktuális igényekhez igazodik. Rendezvényeinket közel 100 fő látogatja, amelyekkel való elégedettséget a később kialakuló hosszútávú partnerkapcsolatok is igazolják.
Minden tevékenységünknél a kiválóságra és a folyamatos javításra, fejlesztésre törekszünk.
Munkatársak és elérhetőségek
Minőségfejlesztési Központ
Telefon: +36 1 332 0362, Fax: +36 1 332 0787
Sződi Sándor ügyvezető igazgató, minőségszakértő
Telefon: +36 1 332 0362
E-mail: szodi@ifka.hu
Nagy Zsuzsanna oktatás és rendezvényszervező
Telefon: +36 1 332 0362
E-mail: nagyzs@ifka.hu
Legfrissebb hozzászólások
-
Egészségügyi-szociális ápolás minőségi gondjai
2015-07-08 | Ibolya
Tisztelt Kollégák! Minőségügyi szakmérnök szakra járok ... -
Minőség jelentősége a védőnői munkában
2011-04-04 | Martyin Mihályné
Tisztelt Szerkesztők! Örömel, érdeklődéssel és nagy-nagy várakozással ... -
Minőség jelentősége a védőnői munkában
2011-01-26 | kovacs.ilka
Integrált MIR bevezetésére készülünk, ezért regisztráltam ...